Послуги


 

18

Всі методики проведення маркетингових досліджень добрі, але кожна з них добра там, де вона є ефективною. Ми прагнемо забезпечити комплексне рішення завдань Клієнта з максимальною  ефективністю.

Методики збору інформації, які використовуються нами:

  • Методики опитувань:
    • особисті інтерв’ю за місцем проживання респондента (face-to-face)
    • вуличні опитування
    • інтерв’ю в місцях продажу
    • анкетування
    • щоденникові анкетування
    • телефонні інтерв’ю (PATI, CATI)
    • експертні інтерв’ю (В2В)
    • глибинні інтерв’ю
    • фокус-групи
    • Exit Poll
  • Тестування:
    • hall-test (сарі)
    • home-test
    • product-test
  • Прямі вимірювання:
    • таємний покупець (mystery shopping)
    • аудит торгових точок (retail audit, store check, price check)
    • пряме структуроване спостереження
    • вимірювання потоків (споживчих, пішохідних, транспортних)

Спектр діяльності включає в себе також проведення контролю якості роботи інтерв’юерів інших компаній, BTL, роздача та розклеювання листівок, оренда спецприміщень (для проведення тестувань та фокус – груп) і т.д.